Taxa pe obezitate infantilă
August 15, 2010 8:46 pm şi blondele se minuneazăPentru acei părinţi care nu pricep că un nou-năcut de 5 kg nu e motiv de laudă. Pentru acei părinţi care cred că “grasă şi frumoasă” are vreun sâmbure de sănătate. Pentru acei inconştienţi care-şi indoapă pruncii până la capacitate maximă. A lor de a la turna pe gât, nicidecum a gâtului de-a înghiţi. Obiceiurile se formează. Tot aşa şi adipocitele. Doar în primii 2 ani. După care te lupţi cu ele o viaţă.
Susţin cu forţă, tărie şi întregul meu suflet preachinuit de persecuţia kilogramelor şi a siluetei de revistă că aş pune TAXĂ PE OBEZITATE INFANTILĂ.
Dreptul la sănătate e prevăzut în cele mai primitive constituţii din cele mai sălbatice ţări. E dreptul omului prin naştere. Iar sănătatea nu implică în nici o formă a sa obezitatea. Astfel, tocmai am demonstrat că pruncilor îndopaţi ca gâştele pentru tăiat li se încalcă un drept din naştere. De către cei care i-au născut.
Aşadar, dacă aceşti cretini de părinţi nu înţeleg (nici nu mai contează de ce) că e rău să fie copilul gras (e rău, e grav, e nociv, e periculos, e trist, e greşit!!!!) să le vorbim pe limba lor: să-i punem să plătească! Da’ bani, domne! Pe fiecare kilogram/corp peste limita legală. Bani!!! Şi să vedeţi că scade Băse TVA-ul.
E ca şi când i-ar pune copilului un ghiozdan plin cu bolovani şi i l-ar coase de spate. Iar copilul ar trebui să-l care prin toată viaţa lui. Doar că bagajul de grăsime e sub piele, nu pe spate, iar ghiozdanul înmulţit pe …câte zone? Toate zonele. Aşadar, până se inventează rotiţe la bagajul de grăsime sau creierul unor părinţi, să-i punem să plătească! Îşi nenorocesc copiii, care nu au nici o vină.














funny stuff :
Date: August 15, 2010 @ 8:51 pm
E libertatea fiecaruia sa isi rateze viata cum vrea
dojo :
Date: August 15, 2010 @ 8:57 pm
Mda, sa vezi acum injuraturi si comentarii “tu nu stii, ca nu esti mama”
Absolut de acord cu ce spui. este strigator la cer ce se intampla cu copiii astia.
avemblog.net :
Date: August 15, 2010 @ 8:58 pm
Taxa pe obezitate infantilă | ŞI BLONDELE GÂNDESC…
Pentru acei părinţi care nu pricep că un nou-năcut de 5 kg nu e motiv de laudă….
copila blondă :
Date: August 15, 2010 @ 8:59 pm
Dojo, eu credeam ca o mama ar trebui sa isi iubeasca pruncii si sa le ofere tot ce e mai bun. TOT frigiderul nu se include.
BabyRacy :
Date: August 15, 2010 @ 9:09 pm
Lasa ca si yo am trait-o p’asta cu “manaca tot din farfurie” si acu trag de nu mai pot:)).. Cred tampitii ca daca e un copil plinut e sanatos, musteste de sanatate, ca daca e bolnav are d unde sa dea jos. No..no..no…
Dar vina nu o au ai mei.
Anyway e tragic ce vezi pe plaja…absolut tragic. Imi mai vine sa trag cate o mama de mana, sa-i zic “cucoana, daca ai sti cat o sa-si blesteme zilele fi’ta peste cativa ani”..dar cum sa indraznesc, la asa bolovan de aur:D?
copila blondă :
Date: August 15, 2010 @ 9:13 pm
Valeriu :
Date: August 15, 2010 @ 9:17 pm
Şi cum rămâne cu “să mănânci tot din farfurie”? Cine nu papă tot din farfurie nu e copil cuminte, da’ nici părinţii nus normali. Mai vezi câte “una mică” spaima vânzătorilor de la mec şi te întrebi oare ce se face când o să fie mare, mai mare de atat
Eu tot aşa zic să pună taxa pe kilogramele în plus peste tot şi pe aştia să îi duca să vada documentare cu foametea din Somalia, să le explice că din cauza lor e foamete, că mănâncă ei prea mult şi alora nu le mai rămane mare lucru.
copila blondă :
Date: August 15, 2010 @ 9:19 pm
asta e tare cu Somalia :o
Valeriu :
Date: August 15, 2010 @ 9:21 pm
Să fie promovat modelul “somalian thin” slab cu burtă şi mult efort să o dea jos şi pe aia
căpcă1 :
Date: August 15, 2010 @ 10:04 pm
desi postarea ta are o tenta usor umoristica, e grava problema copiilor obezi!poate ca educatia cu “cei 7 ani de acasa” ar trebui sa includa si educatia felului in care mancam. acuma , deh, ma “filozofez” si eu, dar chiar este o problema !
cat despre Somalia, stati linistiti, in cei doi ani de guvernare de-i mai are la dispozitie, Boc o sa reuseasca si asta…sa aratam ca somalezii!acuma doar ne invata sa traim cu alarii etiopiene cu impozite suedeze!
Nicu :
Date: August 15, 2010 @ 10:42 pm
Hehe…e complicaciunea dracu’ sa pui mana sa te informezi si sa ii explci copilului ca daca vrea sa manance ” ceafa da porc ” ar fi bine sa o manace cu salata fara cartofi prajiti si fara papanasi dupa, ca uleiul e o bomba calorica, care prin prajire isi inzeceste valoarea..
Mare parte din romani umplu pt. ala micu’ o juma’ de paine cu parizer, o ung cu margarina si ii dau gust cu niste ketchup.
Scuza mai mult sau mai putin argumentata este saracia!
Valeriu :
Date: August 15, 2010 @ 10:54 pm
@ Nicu
Sărac şi gras zici?
Dar de ăia de ascund imediat în ei cate o caldaruşă de îngheţată în doi timpi şi trei mişcări ce zici? Îi mai dă tati şi un red bull “să aibe energie copilu”
Aşa că bine aţi venit în epoca copiilor mai usor de sarit decât de ocolit
Vina o poartă în exculsivitate părinţii şi panarama aia de televizor, copilul vede, cere, părinţii deh nu prea le au cu explicatiile şi nici nu îi lasă inima să îi refuze. Azi un pic mâine un pic plus “copilul meu e cel mai frumos” şi iaca că la buletin îi fac poză landscape că portret nu mai încape
sorin :
Date: August 16, 2010 @ 12:31 am
Votez cu Miruna…Eu m-am saturat sa vad parinti cu copii la fast food si cum ii indoapa de mici cu cartofi prajiti, carne si multe dulciuri. Nu cred ca mai este copil care sa manance pana la 3 ani fructe si legume pasate, supe, carne fiarta etc…In prezent parintii isi indoapa odraslele de la 1 an cu fast food…
lucianB :
Date: August 16, 2010 @ 12:31 am
ar fi o initiativa foarte buna cu toate ca multi ar considera-o ca fiind imorala.
Tweets that mention Taxa pe obezitate infantilă | ŞI BLONDELE GÂNDESC -- Topsy.com :
Date: August 16, 2010 @ 12:33 am
[...] This post was mentioned on Twitter by SiBlondeleGand, Corina Georgescu and Alexandru Lapusan, Alexandru Negrea. Alexandru Negrea said: Să susţinem taxa pe obezitate infantilă
http://bit.ly/9XmqTj (via @SiBlondeleGand) [...]
Ovidiu :
Date: August 16, 2010 @ 12:34 am
N-am mai comentat de ceva vreme la tine pe blog, asa ca-mi urez singur buna revenire.
Cred ca exagerezi putin in debutul articolului. Citez: “Pentru acei părinţi care nu pricep că un nou-năcut de 5 kg nu e motiv de laudă.” N-am studii in domeniul medical, insa nu cred ca greutatea unui copil la nastere poate fi imputata vreunei mame. Organismele sunt diferite, iar dezvoltarea fatului e dependenta de prea multi factori pentru a fi pusa doar in seama cantitatii hranei.
Semneaza cineva care a avut aproape 5 kg la nastere, fara ca alimentatia mamei sa fie exagerata, vreunul din parinti, sau eu (in anii ce-au urmat) sa suferim de obezitate.
Cristi Vaduva :
Date: August 16, 2010 @ 12:54 am
Si pe mine au incercat sa ma indoape de mic (mancare gatita acasa, nu fast food), dar in cazul meu am mostenit un merabolism extrem de rapid, pot sa mananc orice, oricand, oriunde si nici cum ma ingras. Sunt sub limita: 60kg la 1,75m inaltime si nu trece saptamana fara pizza, burgerking, inghetata iar de baut beau doar suc… metabolismul arde tot, nici urma de grasime in corp la mine
copila blondă :
Date: August 16, 2010 @ 10:02 am
căpcă1,
eu nu m-aş supăra să aduc a somalez. Dar de voie, nu de nevoie.
p.s. nu e nimic umoristic
Nicule, dar eu vorbesc de până să ajungi să îi explici micuţului. Până să ajungă el la mâncat ceafă de porc şi cartofi prăjiţi. Când îi înfunzi biberoane nesfârşite… de la momentul ăla trebuie început. Pentru cine nu pricepe că nu e bine, poate dacă îi pune statul să plătească taxă, se mai trezesc puţin la realitate.
sorin, desigur. Fiindcă e mult mai comod. Şi “fast”…
lucianB, tocmai am explicat de ce NU ar fi imorală. Aşa că, argumente sunt!
Ovidiu,
bine ai revenit! Acolo critic lăudăroşenia. Fiindcă 5 kg la naştere înseamnă că acel copil e macrosom. Înseamnă predispoziţie mare de tot la diabet şi alte porcării. De asta, e mai degrabă motiv de îngrijorare. Dacă nu se continuă cu o mare grijă pentru stilul de viaţă al respectivului copil şi părinţii insistă să păstreze decalajul faţă de “normal”… păi, să zicem că nu e bine deloc.
Tu eşti un caz fericit, probabil părinţii tăi au ajustat din mers lucrurile.
Cristi, felicitări, vreau şi eu!!! În toată utopia descrisă mai sus, nu ai specificat vârsta. Nici o bucurie nu ţine la nesfârşit, dar nu vreau să te sperii.
nicoleta :
Date: August 16, 2010 @ 1:21 pm
si nu doar mancarea in exces este ..nociva, pana la urma…un plus de “ajutor” semnificativ aduce si televizorul.Aprobarea vizionarii de desene animate de la cea mai mica varsta pana la…cine stie cat…aduce pe langa obezitate si ..oameni robotizati, care se trezesc ca nu au rabdare sa astepte nici 5 minute ceva…taxa pe kg in plus, ar fi o masura.caci nu se mai poate sa inveti parintii ca nu e chiar bine sa indopi copilul si sa-i dai chiar tot ce vrea, fara masura…acuma daca e sa ne intrebam…cati copii mai merg cu bicicletele sau cu rolele, vedem ca sunt tot mai putini…dar cati stiu de hannah montana si alte specimene din desene animate…
windwhisperer :
Date: August 16, 2010 @ 7:00 pm
inainte de acest strigat si *taxa pe kg* , ar trebui licenta sa fii parinte
morbo :
Date: August 16, 2010 @ 11:24 pm
daa, vise, vise. cerificatul de obezitate-free se rezolva cu spaga la doctor. sa fim seriosi, masuri din astea se pot aplica in idealistan. la noi in sarmalistan mai bine sa multumim domnului pentru libertatea pe care o avem acum. ca orice se poate transforma foarte usor in abuz sau intr-o masura cu efect zero. dar niciodata in ceva aplicat corect si cu efect echilibrat.
noi sa fim sanatosi.
in sudanul de sud e acum cea mai mare foame. aia cu somalia e veche.
Anabela :
Date: August 17, 2010 @ 8:47 am
mordo:Cu medici ai dreptate …noi am patit-o cu mama care avea kg in plus (inca nu obeza dar nu mai avea mult) si medicul o tinea una si buna ca-i ok asa cum este la varsta ei. Dupa “rugaminti” am primit trimiteri unde trebuia si am aflat ca are probleme cu tiroida.
Si eu asi bate cateva mama si tati pentru felul in care isi hranesc copii “lasa ca-i in crestere” sau cand merg la masa comanda portie de adult si pentru copii.
Am incercat sa vorbesc cu o prietena care faca asa ceva si am primit raspunsul ” tu nu ai copii nu stii cum e” … pe bune ? trebuie sa fiu parinte sa vad ca acel copil nu face miscare si mananca numai de la Mc?
Durerea parintelui! – Jurnal de tatic ep. 47 | Parerile Artistului in Blogosfera :
Date: August 17, 2010 @ 10:28 am
[...] s-a parut destul de sugestiv pentru ceea ce va voi povesti in continuare. Povestea a inceput de la cuvintele frumoase ale Mirunei, vis-a-vis de stiul de hranire al unui copil si de reactia la crester…. Cred ca problemele sunt mai multe si trebuiesc luate in calcul toate [...]
copila blondă :
Date: August 17, 2010 @ 1:22 pm
Anabela, nu, dar trebuie sa fii parinte ca sa vezi cat e de comod
morbo :
Date: August 18, 2010 @ 12:12 am
daca stai rau cu banii(sau le stii valoarea) si mananci numai de la mec nu cred ca-i pericol. ca nu-ti permiti sa mananci mult.
problema-i ca mananca si de la mec si de trei ori acasa…
brontozaurel :
Date: August 19, 2010 @ 8:52 pm
Am o singura chestie de zis: BRRR!!! Ma sperie cand citesc povesti despre copii ca ala din poza…
Pacat ca pe parintii lor nu-i sperie suficient.
Să învățăm să ne purtăm de grijă « DrLyana's Blog :
Date: September 10, 2011 @ 9:17 am
[...] nu uităm nici de copiii acestor oameni… O susțin complet pe Miruna în ceea ce privește taxa pe obezitatea infantilă. Merg chair mai departe și susțin că dacă o femilie are un astfel de copil și refuză să ia [...]